<3 Stora röda hjärtan till Er <3










































Alla hjärtans dag idag då!
Synd att grannes lilla tydligen inte mådde så bra i natt, gallskrek i ett par omgångor vilket resulterade i surt morgonhumör för Patricia. Nåja, det botades med lite smoothie :)


Även fast jag tycker att man varje dag ska visa sin kärlek till varandra så kan jag inte låta bli att gilla denna dag. Det är mysigt med hjärtan överallt :) Em och Alexander gav sina lärare/pedagoger en ask med godishjärtan och vi kommer ägna oss åt lite hjärtefrosseri i kväll.
Under morgonen har jag redan hunnit få två söta sms från två söta vänner och ett meddelande från min fina mor! Det värmer så i själen när jag tänker på alla vackra människor jag har omkring mig.

Värme och kärlek till er alla som kikar in här och tilla alla andra som behöver det också för den delen!

Kortet Em satte på godisasken till Kedjans fantastiska lärare

I en korridor i skolan sitter denna vackra uppsättning hjärtan

som barnen gjort.

Och just det här ljuslila hjärtat har vår lilla tjej gjort

 




Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Gud så fina hjärtan dom sytt!! Skulle kunna tänka mig att ha dom hemma!



PS. Min moster kunde tyvärr inte ta dom! :( Men det löser sig nog ska du se. Dom är ljuvliga!! KRam

2012-02-16 @ 11:08:52
URL: http://annapannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0