Vill haaaa

Satt och surfade runt och kollade kläder igår. Min garderob är en katastrof! Den är full av kläder men ändå har jag typ 2 par byxor, 4 toppar och ett par olika tröjor som jag pendlar mellan. Allt annat är antingen för kallt, ligger och väntar på sommar eller för stort.
Speciellt byxor är så himla svårt att hitta tycker jag! Men så gled jag in på lindex.se och så ploppade dessa uppenbarelser upp:



Någon som vet om dessa jeans även finns i butik och inte bara på nätet?
Finns i blått också. Åååh, de ser ut att passa min form så bra!
Jag känner mig inte så bekväm i jeans med låg midja, tror de som har smalare höfter passar bättre i sådana -
men det finns ju nästan bara lågisar ju! Därav mitt exalterade beteende över dessa, de ser iaf lite normalhöga ut.

Kommentarer
Postat av: Brallan

Dom där har jag oxå klämt på!

- Men aldrig orkat prova...



Var dom jättebaggy över rumpan?

2012-02-10 @ 21:26:14
URL: http://brallan.blogg.se/
Postat av: tottelott

Men kom igen nu, du har sett mig i dessa byxor flera gånger- det vet du väl. De sitter jätte skönt i midjan. Därnere känns dom så stora.

Hoppas allt brapå jobbet?

Själv kommer jag nog att jobba hos Anne på kontoret. Blir bättre så för alla.

Verkade som alla avskydde mig på slutet:(

2012-02-10 @ 22:26:47
Postat av: sanna

jag ha såna köpte dom i butik, men länge sen

ha blå å svarta

2012-02-17 @ 21:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0