ÄÄÄÄNTLIGEN!

Lyckopirret spred sig i kroppen när jag kikade ut imorse och såg att det kommit lite mer snö. När flingorna sedan blev större och mängden som föll ökade blev jag ännu gladare - äntligen! Som vi längtat! Ordentligt med snö, så pass att man kan dra en pulka på trottoaren och inte behöva bära dentill backen för att sedan glida på 4 mm snö och resten gräs.
FAB!
Eftersom vår gamla pulka gått sönder så borstade jag genast av bilen och pös iväg till den närliggande stormarknaden å köpte två nya.
Kl. 12 hade Em fotbollsträning och med därifrån fick vi oss ett extra barn. Jag packade varm choklad och smörgåsar, Stefan rotade fram min gamla snowracer så vi fick 3 st åkdon och sedan drog vi till backen.
SÅÅÅ roligt! Älskart'! Barnens hisnande förtjusning, de rosiga kinderna man får och den förhöjda mumsigheten som matsäck alltid får utomhus.


Alexanders kompis fick åka med bakpå - tungan rätt i mun!


Yummy :)

Aaah, en fantastiskt mysig dag!

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Men åååå!!Hade ju inga barn nu i helgen! Hade älskat att få åka snowraaacer och busa i snön!! Kanske vi kan ta en tur tillsammans ngn dag...men med min tur så lär det vara bortöat anu minute!! ;D

2012-01-23 @ 11:40:41
URL: http://annapannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0