Ännu en rapport från sjuksoffan

Jag mår bättre nu, tror jag! Iofs så ligger jag ner och då brukar det ju bli bättre, men aptiten är också bättre idag så vi tror väl på det!
Tänkte att min lilla prins skulle vara ledig med mig idag eftersom jag känner mig bättre, så vi kunde ha en Mor och son-mysdag med film maraton men det ville han absolut inte. Han skulle till sin förskola, förkunnade han bestämt!
Sagt och gjort!
Em ska sova hos Mormor å Morfar i natt så jag och trollen tar en tripp dit ut i eftermiddag.
Lillmissan har legat och kurat här med mig ett tag. Först la hon sig på benen, sedan flyttade hon upp och placerade sig vid min sida och nu har hon sträckt ut sin lekamen precis under hakan på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0