En dag i förskoleklass C

I fredags var det ingen smärtrehab så då passade jag på att vara med Em i skolan. Sååå kul att se lite mer hur hon har det på dagarna, eller, jag vet ju att hon har det bra men att få se lite mer vad de gör :)
Men innan vi gick iväg var det tävling i påklädningsracet på Bolibompa, ELOGE till de som kom på detta inslag - Em har aldrig klätt på sig så snabbt som hon gör när det är på!

Vinner gör hon varje gång :D

De började med samling och sedan földe bokstavsarbete, dagaens bokstav var H och alla små kottar fick hämta sina arbetsböcker.


Älskade sådana här böcker när jag gick i skolan!

Se så duktig vår lilla sessa är:



Hon gav sig attan på att börja skriva små bokstäver och det skulle se riktigt bra ut, många omgångar med sudd
och mycket tålamod senare så blev detta resultatet :)

Efter bokstavsarbete, kortrast, kedjeråd, en god lunch och lästräning (ungen impade på mig igen) så begav vi oss hem.
Är otroligt nöjd med fantastiska Kämpetorp, kunde inte känna mig tryggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0