Liten blir stor

Nu har det varit dåligt med uppdateringar här, så jag ska försöka skriva ikapp :) I söndags var det kalas för min lilla kusin som hunnit bli hela 18 år! Jag minns när han skulle födas, då var jag 12 år och gick i sexan.
Vi hade syslöjd och jag sydde en stor, gul, elefant till den kommande lille bebisen som han fick när jag träffade honom för första gången. Och den finns kvar än, fick jag se! Lite sliten bara.
Det var ett mysigt kalas, kul att träffa släkt som man träffar alldeles för sällan och som Em och Alexander inte ens kommer ihåg. Eller jo, Em kom nog ihåg min moster lite grand men det är roligare om man ses oftare - det är ju kul när det väl blir av liksom!
Alexander hade fått en ny bil till sin Cars-samling, Finn McMissil, som han hade med sig och visade de bara intresse för den så hade de hans tillit :) Och de som beundrade Ems älsklingsklänning låg också på plus!
När vi åkte hem var jag så mätt att jag knappt kunde röra mig! Vi blev bjudna på restaurang först och sedan blev det prinsesstårta, kokosrutor och bullar *moff moff*!

Alexander och Morfar
Alexander & Morfar
Födelsedagsbarnet Andreas
Födelsedagsbarnet Andreas
<3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0