Magbacill

Ligger här nerbäddad i soffan. Imorse när jag vaknade kunde jag knappt stå rakt, var så yr och illamående. Det var jag igår också men trodde det berodde på smärtan, men efter ett besök på toa var det rätt tydligt att så inte var fallet! Så nu har jag legat här med Cityakuten som sällskap sedan kl. 9. Kommer ni ihåg den serien? Jag började följa den när jag var typ 12-13 år! Älskade den då and I still do. Hittade den på Lovefilm och har börjat titta från början :) George Clooney som Dr Ross, Eriq La Salle som den envisa Benton, Noah Whyle som den (till en början) bortkomne Carter och Anthony Edwards som genomsnälla Mark Greene!
Måste säga att det underlättar med bra TV när man är dålig och ingen är hemma.
Vem blir inte road av att se någon öva suturer på en grisfot liksom:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0