Ny blogg, igen....

Mjo, det här måste vara den 10e i ordningen. Jösses.
Men serrni, grejen är den att jag hoppas på att få hjälp av någon kunnig typ att fixa till bloggen precis så som  JAG vill ha den och då är blogg.se ett bra ställe att börja på tydligen!

Det började dock inte så bra för jag får inte ens profilbilden att visas och dessutom hittar jag inte vart man byter header!
Nåja, det ger sig säkert :)

Julen och nyåret har varit så bra, lugnt och skönt (fast lite fest på nyår hann vi med också). Vi var lediga i nästa två veckor och bara slappat. Spelat julklappsspel, gjort pärlplattor, träffat familj och vänner, åkt skridskor och lekt i Mulle Meck-parken mm!

Ni som varit med förr i min bloggvärld vet att jag älskar att fota. Skulle nog passat som paparazzi (men en snäll sådan). Nåväl, min blogg fylls med mycket foton helt enkelt! Många på mina två fantastiska barn, men även på natur, vänner mm.


I mitten av labyrinten i Mulle Meck-parken



Två bilder som sammanfattar jullovet på ett bra sätt: mys och moffande :)
Fast just de där godsakerna bakade vi iofs idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0