Chokladboooollar

Mums!
Igår var vi produktiva i köket, jag och barnen :)
Vi lagade pasta med kyckling i saffransås till middag, enkelt och gott!

Sedan trillade vi lite chokladbollar till fredagsmyset idag, skönt att ha det gjort så man bara kan sätta igång och äta när fredagsmiddagen är avklarad!



Efter att de var gjorda fortsatte jag med ett litet experiment - jag gjorde en kladdkaka och stoppade ner lite Polly Rocks i den. Det gick sådär. Pollysarna exploderade och det blev små kratrar i kakan. Jag gjorde den till kollegorna på jobbet och som tur var så smakade den iaf lite bättre än den såg ut. Hahahaha! Men den blev absolut inte jättegod så lite sur var jag. Hade varit bättre att hacka Pollyn och blandat i smeten!
Den kratern får ni ingen bild på.


Kommentarer
Postat av: AnnaPannaA

Gud så gott!! Maten alltså! Ja och böllarna!!! Recept danke!! Pöss

2012-03-21 @ 11:22:13
URL: http://annapannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0