Dagen igår

Igår vart jag så ivrig när jag såg att termometern visade 5 grader varmt redan vid 7.30 så jag skyndade på familjen liten för att komma uuuut! Så himla härligt att vara i parken en lång stund utan att frysa!
HEJ VÅR!





Sedan var det dags för premiär på simskolan för Em. Den fick bra betyg när hon kom hem igen så det verkar lovande :)

Därefter packade vi oss iväg för att träffa Ella och Tuva, Em å jag


Vi hade inte bestämt vad vi skulle hitta på, men det blev ett besök på Naturhistoriska. Det är ett mycket bra muséum! Barnen älskade dinosaurierna och Em konstaterade att vi människor var fula när vi var apmänniskor. Happ.
I en annan del av huset kunde man testa sina sinnen och utforska kroppens funktioner, det var också poppis. Jag tror faktiskt hela besöket var rätt poppis!

Em hittade en pingvinpolare


Tuvan hon ville hellre posa själv hon :)
Em & Tuva är så nära vänner så allt bara flyter på, liksom.
När vi var på väg hem stannade t-banan vid Stadion och kunde inte åka vidare pga olycka vid Slussen så hela resan hem tog ca. 1,5 timmar längre än planerat och vi var rätt möra då :)
När vi äntligen var hemma å skulle Em bara packa sin väska för att sedan ha myskväll hos Tuva med Mello på TV:n!

Självklart hade vi Mellomys här hemma också

Det var vår lördag folks!

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Älska att dom har hjälmarna på. Kan ju hända att ett sandhus rasar ner på dom!! ;D <3<3<3

2012-03-12 @ 15:54:43
URL: http://annapannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0