EUPHOOOORIA

Fantastiska Loreen!
Känns riktigt bra att skicka henne till Eurovision :)
Danny var också riktigt bra, ja de flesta var faktiskt bra! Men Loreen är strået vassare och mer passande om ni förstår vad jag menar?
Emmis har sett sin allra första Mellofinal och jag fick nyss rapport att hon höll sig vaken ända till juryrösterna, bra jobbat :)
Kommer ihåg när Mamma och jag brukade åka till Mormor och se Eurovision, jag somnade alltid någon timme innan det var slut och vart så arg på mig själv!

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! ( skriker fast jag ingen rösta har alls!!) HAHAHA, ja hon var ju bäst. såg dock inte på hela då vi hade fullt upp o partaja. Men Loreen såg jag ju såklart!

2012-03-12 @ 15:54:10
URL: http://annapannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0