Fredagsmys

I fredags sprudlade kreativiteten när vi kom hem! Hos barnen i allafall :)
Vi rev fram färger, penslar, svmpar och papper och det tillverkades konstverk på löpande band!

Till middag blev det kycklingklubbor, det har Em pratat och tjatat om lääänge och nu när jag äntligen lagar det så sitter hon och segar och säger att hon inte orkar etc etc. Jag vet ju såklart att det bara är "fredagsmyset" som lockar så jag körde den klassiska frasen "orkar du inte maten så orkar du inget annat heller" :) Hahahaha, hör mammas röst i bakhuvudet varje gång jag säger så - men det är ju SANT! För när lillfia hade fått i sig maten så gick hon lös på muffinsen, popcornen OCH vindruvorna. Verkade inte så mätt då inte!
Filmvalen för kvällen blev Dr. Snuggles och Saltkråkan.


Em är helt inne i Snuggles äventyr

Fastän Alexander helst vill se Cars så tycker han Snuggles
är rätt rolig ändå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0