Ge Blod - Ge Liv!

GE BLOD.NU

Varför är det inte fler än 3% av Stockholmarna som är blodgivare?
97% kan ju inte vara kroniskt sjuka/så livrädda för nålar att de inte kan lämna!
Det räddar ju liv!
Tänk om ni ligger där en dag och det inte finns tillräckligt!?
Varje gång jag lämnat så har det tagit under två veckor innan jag får ett sms där
det står att mitt blod använts och då har jag en vanlig blodtyp.
Tänk alla ni som har en ovanlig grupp!
Det behövs fler givare så vänta inte, gå så fort ni kan! Börja med att klicka er
vidare genom ovan eller nedan länk!
Om man räknar med fika + vila så tar det ca 30 min. Och det ÄR inte så farligt!
Visst känns det lite, men det räddar som sagt liv!
Vad gör några få minuters obehag om man kan göra lite positiv skillnad?
Jag kan inte göra så mycket skillnad i världen, men så pass mycket att ge
5 dl blod 3 ggr per år kan jag i alla fall göra!

GE BLOD.NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0